Včera jsem strávil příjemné dvě hodiny na tiskové konferenci Sony v Praze. Bylo to poučné, musel jsem podepsat pod pokutou, že nikomu neřeknu, co mi bylo řečeno do půlky února a měli moc dobrou kávu. Nicméně o kávě psát nechci. To co mě inspirovalo bylo sebemrskačství, sypání popela po hlavách a slibování hor a dolů ve jménu získání zákazníka zpět a hledání cesty do černých čísel. Viděl jsem již hodně společností, které si prošly peklem a byly ochotné slíbit i modré z nebe jen aby jim média uvěřila, že už to mají za sebou. Včera to bylo ale tak nějak jiné – lidské, upřímnější a hlavně pak následovalo představení produktů, ze kterých byla změna cítit tak nějak konkrétně. Je otázkou nakolik mohou David Mašat či Vláďa Kostlán ovlivnit strategii a chování Sony, ale postavili se k tomu čelem. Ne, že by si Sony odpustilo marketingový med plný chytře formulovaných doslova vypečených slibů, ale vypadá to, že se opravdu vrací do hry. Uvidíme, jaká ta hra bude, s jakým úspěchem ji Sony bude hrát a hlavně jaké jsou ceny pro vítěze. O chmurné budoucnosti fotoprůmyslu, který mám rád, a který mne živí jsem napsal dnes na Fotografovani.cz.