Přeskočit na obsah

Jak fungují moje on-line poradny?

V březnu 2020 jsem po příchodu CoVID lockdownu začal dělat pravidelně na YouTube on-line poradny. Ze začátku šlo o velmi spontánní nápad, který mi pomáhal nezbláznit se a přivydělat trochu peněz dražbou Apple triček. Najednou byl podzim, CoVID neodešel a naopak Apple trička začala docházet. A tak jsem se rozhodl celý koncept poraden vylepšit, aby byl dlouhodobě udržitelný. Jak to teď funguje?

 Veřejná Apple poradna 1x za měsíc

Jednou za měsíc budu i nadále pořádat hodinové nedělní Apple poradny plně otevřené pro kohokoli. Koncept je velice jednoduchý. Předem je na mém YouTube kanálu vyhlášen termín poradny. Typicky jde o nedělní večer. Kdokoli, kdo se připojí v průběhu poradny může v chatu napsat svůj dotaz zcela zdarma. Každý divák může poslat dotazů kolik chce, což při několika stech účastníků znamená stovky dotazů. Proto se snažím odpovídat co nejrychleji, co nejkratším způsobem, aby se dostalo na co nejvíc tázajících. Je to tak trochu jako rychlo seznamka 🙂

Jako malý bonus při těchto veřejných on-line poradnách pořádáme dražby originál Apple triček nebo dalších zajímavých předmětů.

Nejbližší veřejná poradna je naplánována na 18.10.2020.

 

Členství v mém YouTube kanálu

Řada diváků si stěžovala, že se nedostalo na jejich dotaz nebo že jsem mohl podrobněji vysvětlit celou problematiku. Rád lidem pomáhám, ale čas, který věnuji poradnám musím vzít jinde. A proto jsem se rozhodl udělat i komerční alternativu. Na YouTube se můžete stát členy mého kanálu, zaplatit drobný měsíční poplatek a kromě jiného získat přístup ke speciálním členským poradnám. Kromě toho získáte další bonusy a možná i pocit, že pomáháte svému oblíbenému influencerovi 🙂

 

Členské poradny

Členská poradna je zcela nový formát. Dívat se může kdokoli, členové i nečlenové a to on-line i ze záznamu. Ale otázky mohou pokládat pouze členové. Proč? Protože tím se omezí počet otázek a já na ně mohu odpovídat mnohem víc do hloubky. Přímo ukázat řešení, vysvětlit kontext, ukázat alternativy. Dokonce mohou členové poslat i otázky předem na email poradna@alisczech.cz, protože do emailu jde přiložit i otisk obrazovky a podrobněji popsat problém.

Jednou měsíčně pořádám členskou poradnu zaměřenou na Apple produkty. Nejbližší termín je naplánován na 8. 11. 2020. Říjnová členská poradna měla skvělý ohlas a její záznam si můžete prohlédnout zde. Věřím, že s každou novou poradnou budeme ještě víc ladit formu.

A jednou za měsíc pořádám členskou fotografickou poradnu. Ta kromě odpovědí na běžné otázky týkající se fototechniky, focení a úprav fotografií nabízí ještě jednu maličkost. Zpětnou vazbu na snímky členů. Pokud se stanete členem a dopředu mi pošlete na poradna@alisczech.cz své fotografie, tak vám na ně poskytnu zpětnou vazbu. Nejbližší foto členská poradna je naplánována na 11.10.2020.

 

Buďte mými parťáky

Věřím, že celý koncept členství v mém YouTube kanálu dává smysl. Jak budou přibývat členové, budu přidávat i benefity členství při zachování členského poplatku. To znamená, že čím víc nás v tom bude společně, tím zajímavější členství bude. Je to jednoduchá matematika. V tomto okamžiku mě živí jiné projekty a YouTube kanál je takovým bonusem. Pokud se členství rozjede, budu mu moci dát větší prioritu právě YouTube tvorbě. Jsem rád, že se již blížíme ke stovce členů a doufám, že i vy se přidáte. Můžeme být parťáci.

Chcete se stát členy? Přihlášení najdete na mém YouTube kanálu.

7 komentářů na “Jak fungují moje on-line poradny?”

  1. Ahoj Honzo.
    Mám jeste jeden dotaz. Manželke na Iphone na ikonke mail svitu 1048 cca číslo.. Skouseli sme vše možné ( jednotlive maili mazať, pak odznačit všetky neprečítane maili apod.) a poraď to sviti. Čo s tým?
    Dekuji za odpověd

    1. Někdy se bohužel stane, že se zaseknou notifikace. Někdy stačí restart telefonu, někdy j jediné řešení počkat, až se vzpamatují servery Applu

  2. Ahoj Honzo,

    nenašel jsem možnost v ios v Iphonu 11 možnost vyhledávat v historii hovorů, současně pod kontaktem není možnost najít kdy byl vytáčen, max. jeden den zpátky myslím. Existuje aspoň nějaká aplikace ke správě hovorů ? Díky Martin

  3. Dobrý den, poslední dobou čtu komerční články o programech na odblokování iPhonů. Bylo by možné udělat video a nebo se k tomu vyjádřit v nějaké vaší poradně. Opravdu tyto programy fungují a dělají to vše co slibují? Pokud ano, má smysl zabezpečovat iPhone? a co na to asi Apple.

  4. Ahoj,

    já ty programy neznám a nevím nakolik dělají co slibují. Každé zabezpečení a každé šifrování se dá dříve nebo později prolomit. Může to trvat minuty, dny, roky … Z toho co vím, tak Apple používá technologie, které jsou považovány za “velmi bezpečné” a zabezpečit iPhone mi tudíž smysl dává. Ale 100% odolnost neexistuje

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *